jueves, 13 de junio de 2013

SECCIÓ "FEM SALUT", AVUI: FEM VÒLEI PLATJA

La pràctica d'aquest esport a la sorra ens aporta una sèrie de beneficis ens ajuda a tonificar les cames i és menys agressiu pels genolls (que no pas en una pista artificial), eliminem greix, treballem braços, tronc i cames i a més gaudim d'una activitat a l'aire lliure, i és un esport divertit.


Per qui es vulgui iniciar aquest esport, els consells serien els següents:

L'edat per començar a pràcticar l'esport és igual però, sempre sota les directrius d'alguna escola o club de vòlei platja de Catalunya.

Cal una bona base aeròbica perquè es practica a la sorra. Per començar 2 dies a la setmana és el més correcte. (classes d'1 hora i mija)

Es necessita el quit de vòlei platja (xarxa, línia, 1 pilota, pals)  i un espai a l'aire lliure per practicar-lo

Els entrenaments consisteixen en un escalfament general, tècnica i tàctica (part principal) joc real i estiraments
 
Precaucions a l'hora de practicar-lo:
 
- Fer un bon  escalfament, refredament i estiraments
- Fer un treball compensatori
- Aprendre una bona tècnica i bones posicions amb gent experta.
- No sobre exigir-se
- Donar importància a l'hidratació,  anar bevent aigua abans, durant i a l'acabar
 
- Portar una bona protección solar i una gorra
 
Si voleu veure el vídeo: http://www.tv3.cat/videos/4611331