miércoles, 22 de febrero de 2012

REALMENT M'HAN FET SENTIR COM A CASA!



Amb una sala plena de gom a gom he pogut gaudir d'allò més fent la Conferència "Actualitzacions en el Tractament de Fisioteràpia de l'Espatlla", que em van encomanar els companys de la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna-URL, amb motiu del seu 20è aniversari.

Després d'una presentació molt emotiva, per part del Cap d'estudis de Fisioteràpia Alexander Badiola, tenia el difícil repte de resumir amb una hora i quart els punts claus del tractament de fisioteràpia de les diferents afeccions de l'espatlla. Em vaig sentir molt bé, amb un grup molt atent i alhora força interessat en preguntar a posteriori al torn de preguntes moderat pel meu company i amic Toni Morral.

Aprofito aquestes quatre ratlles per agraïr novament a la Universitat la seva invitació i a tots als assistents la seva presència.


Per qui estigui interessat he penjat un resum de la meva conferència en el meu blog de l'espatlla, nomes cal que cliqueu aquí: http://fisioterapiaespatlla.blogspot.com/

MOLTES GRÀCIES! i FINS LA PROPERA....

No hay comentarios: