viernes, 13 de marzo de 2009

FER LES TASQUES DOMÈSTIQUES AMB CORRECCIÓ ENS AJUDA A FER PREVENCIÓ



Aquest dijous la secció va versar sobre com netejar els vidres, com posar la rentadora, la rentaplats i per concloure fer el llit.
Vaig emfatitzar i explicar de manera gràfica, amb un simulador vertebral, els problemes discals que podem patir si ens anem inclinant i ajupint cap endavant sense flexionar els genolls.
També vaig esmentar que allò que és bo i utilitzat pels professionals, és molt adient i útil per a nosaltres. La Lidia i el Josep ens van mostrar com s’hauria de fer el llit correctament, perquè fins ara només ens havien ensenyat a desfer-lo fent el 44, una bona postura per dormir....
Si voleu veure el vídeo cliqueu aquí: http://www.tv3.cat/videos/1075689


El dia abans em van entrevistar al programa “La segona hora de minoria absoluta de RAC1”, per parlar de com “Fer nones”, m’ho vaig passar d’allò més bé i em van presentar en forma de rodolí, cosa que els hi vaig agrair i que diu així:

Si hem de parlar de dormir,
no hi ha millor pensada
que vingui a parlar el del Cuní
que és persona acreditada


Per escoltar l’audio està penjat a: http://www.racalacarta.com/wp-rssdir.php?cat=la_segona_hora el programa del dimecres dia 11/03/09.

2 comentarios:

Jordicine dijo...

Vista la foto i el blog, tot i que ja hi passaré amb més calma. Jo també sóc de 'blogspot'. El meu és de cinema, llibres i aquestes coses. Res d'esport!!! Una abraçada. Ens veiem a la tele. I et linkejo al meu blog. Salut!

Abelunimbus dijo...

Lluís! Molt content de poder veure't finalment. Felicitats per la iniciativa i per la secció. T'expliques molt bé, molt bona actitud i col·locació davant la càmera i, a més això, que t'expliques molt bé, explicant no només a la Lídia i el Cuní sinó que transmetent també moltbé a l'espectador. Secció estrella de la temporada! No sé si has vist el comentari d'una teleespectadora en aquest últim vídeo.

No et vaig pdoer sentir quan vas venir a RAC1, però ja m'ho baixaré. Llàstima que no treballo als matins, que sinó hagués passat a saludar-te i t'agués ensenyat una mica tota la ràdio.

Bueno, una abraçada i endavant!