domingo, 1 de septiembre de 2013

DEMÀ SANT TORNEM-HI........ I QUE NO FALTI!!!!

Demà poso punt i final de les vacances, enrera queden 4 setmanes d’aturar el ritme frenètic de durant l'any, on aprofito per fer coses que no he pogut fer, més esport, anar al cinema, sortir amb els amics,carregar piles, reflexionar,...... i també treballar una miqueta però a un altre ritme.

Hi ha temps per tot, però sobretot per estar més amb la família que és la que puc dedicar-hi menys temps durant l’any. I és quan faig la meva particular pretemporada, donat que puc sortir a córrer diàriament, i així anar fent un reset.

 Estem passant per un moment difícil i ens cal la motivació, les ganes per seguir creixent i anar endavant, en aquest sentit vaig tenir oportunitat de veure una pel·lícula que em va regalar una pacient que m'ha inspirat molt i que té molts missatges i que us recomano de veure, es diu: "El Xef, la recepta de la Felicitat" dels directors de "Intocable".

Em sento animat i privilegiat de poder tornar començar a treballar en els fronts habituals: Hospital, universitats i consulta. Tinc moltes ganes de tornar començar les col·laboracions tant a la Ràdio al TEP de RAC1 que serà la meva 3era temporada, com a la televisió “Els Matins” de TV3 que serà la meva 6ena temporada.

I acabo visualitzant aquella imatge, que hem pogut veure aquest estiu tan als mundials de Natació com ens els d’atletisme, de l’atleta autoanimant-se a la seva manera i donant-se alguns copets, espavilant-se per estar amb la tensió adient per competir al seu millor nivell. Això és el que tocarà fer a partir de demà, ben d’hora del matí diàriament i que no ens falti...
 
SOM-HI!!!

No hay comentarios: