domingo, 1 de julio de 2012

AVUI HE ESTAT EL CONVIDAT DEL PEP MARI AL "TOT GIRA" DE CATALUNYA RÀDIO


Tinc el privilegi de sortir en el llibre del Pep Marí: "Aprender de los Campeones" i avui he estat el seu convidat a la darrera secció de la "Psicologia també juga" al programa "Tot gira" de Catalunya Ràdio amb el Marc Negre.

Hem parlat de la Fòrmula que tenim a mitges amb  el Pep:

Ganes de fer coses + Ordre + Humilitat = Progrés

I dels valors que vaig aprendre en el món de l'esport amb l'ajuda del meu psicòleg el Pep i que he extrapolat a la meva vida quotidiana:


- Perseverant i Optimista
  MAI interpretar l'error com un fracàs!!!! Forma part del procés d'aprenentatge
  Fallar + Esforçar-se per encertar + Surt sol = Procés d'aprenentatge

- Apassionat i Valent
  La del compromís: Pagar tot el preu que costen els meus objectius tot assumint el risc de no assolir-los
 2 Ous fregits + 1 Bacon = 1 Continental Breakfast

- Inquiet i Somiador
  Ganes de fer coses i visualitzar-les en positiu abans de que passin....
  SI NO MILLORES, EMPITJORES. NO EXISTEIX LA FASE DE MANTENIMENT

He acabat donant la fórmula que porta implícita el meu 2on Llibre ELS SECRETS DEL FISIOTERAPEUTA (Viena Edicions):

1era Part Saber una mica més sobre com funciona el nostre Cos + 2ona Part Saber com l'hem d'utilitzar en el nostre dia a dia + 3era Part Saber com utilitzar-lo alhora de fer activitat física o esport = Aconseguir de no maltractar el nostre físic inconscientment i procurar poder viure millor


No hay comentarios: