domingo, 20 de mayo de 2012

ACABANT LA SETMANA AMB MOLTA CIÈNCIA


Aquest divendres al matí vaig participar com a ponent a la "2ona edició de l'Abordatge pràctic de Fisioteràpia en Geriatria" presentant: Abordatge de fisioteràpia de la Patologia de l'Espatlla a la 3era i la 4arta edat.
Podeu trobar el resum de la ponència amb la bibliografia corresponent al meu blog de l'espatlla: http://fisioterapiaespatlla.blogspot.com/

I el dissabte vaig estar matí i tarda amb un grup de fisioterapeutes del Postgrau de regeneració de parts toves, impartint-los també classe d'espatlla i de pubis.

Aprofito l'avinentesa per felicitar al Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya i a la Comissió de Geriatria per l'organització de la Jornada i agraïr al grup de fisioterapeutes d'ahir a la UIC que m'ho vaig passar d'allò més bé!

No hay comentarios: