domingo, 31 de diciembre de 2017

TOCA FER BALANÇ DEL 2017....

La CIÈNCIA l’he feta:


Participant com a Ponent  el mes de Gener a la  Jornada UNIGROUP presentant “Integral action plan in the knee arthroplasty in the fundation HES”. El mes de març moderant la Jornada d’Ones de Xoc de la SCBF i la Jornada d’Ortogeriatria de l’Hospital de l’Esperit Sant. En el mes de novembre realitzant un dels tallers Pre- XIII Congrés  de la Societat Catalano Balear de Fisioteràpia a l’ACMB presentant “Tractament de Fisioteràpia post Fractura d’húmer” i realitzant 2 ponències al Congrés d’Espatlla d’ECUFIS a Bilbao, presentant “Tractament d’inestabilitats d’espatlla post cirurgia” i “Tractament post cirurgia de les Fractures d’húmer.  Assistint al Congrés de la SFRE a París, a la Jornada de neuromusculoesquelética del CFC i al 13è Congrés de la SCBF.

La DOCÈNCIA:

S’han consolidat alguns Cursos Monogràfics d’espatlla: 7ena edició a Fisioformación, 4a Edició a l’EUSES a Girona,la 3era Edició a:l’UDL a Lleida,Fisiodocent a Fuengirola, al Col·legi de Fisioterapeutes de Madrid, a la FUB a Manresa; i 2a edició del Col·legi de Fisioterapeutes de Galicia. A més d'enguany com a novetats: 2 edicions a l’Albir, 2 edicions a Blanquerna, 2a edició a la Clinica Alicante i a l’Hospital Sureste de Madrid.

I he seguit  impartint docència a l’estranger a França per cinquè any consecutiu (http://www.tminstitute.fr) On he realitzat 8 formacions específiques d’espatlla, un total de
84 hores de vol, en diferents indrets: Lyon, Nice, Nantes, Perpignan i Toulouse .Es tracta d’una experiència molt enriquidora!

La DIVULGACIÓ:

He seguit col·laborant al programa “TOT ÉS POSSIBLE” de RAC1 amb l’Elisenda Camps i ha estat la meva setena temporada en el Programa  fent la secció “El Fisio a Casa” (http://www.rac1.cat).
El mes d’abril vaig fer una Conferència/Taller sobre com prevenir el mal d’esquena a la UOC dintre de la Setmana Saludable i el mes de maig una Conferència/Taller sobre com prevenir el mal d’esquena dintre de la Setmana de Seguretat en el treball de l'ICS.

I l’ASSISTÈNCIA:


He seguit fent bullir l’olla tant a la consulta, com a l’Hospital de l’Esperit Sant on tinc la sort de liderar un Gran EQUIP de Fisioterapeutes, el FISIOTEAM.

El 2017 ha estat un any molt dur a nivell personal i que espero remuntar mica en mica amb nous reptes, moltes ganes i molta il·lusió. Pel 2018 desitjo molta salut, una mica de sort i sobretot encert.



3 comentarios:

Unknown dijo...

Hola Lluis!

Te escribo después de haber disfrutado una vez de tus enseñanzas este fin de semana en Vitoria y hace unos meses en Bilbao.

No te acordarás de mi, te saludé un segundo ilusionado por volver a verte y soy el que en la mesa redonda de la mañana comentó que mi experiencia con el vendaje neuromuscular en capsulitis del hombro ( lo conocí y empecé a utilizar en el 90 en el campeonato del mundo de Japón de ciclcismo de fondo en carretera para profesionales) nos cambió la manera de tratar esta patología.

Pero te escribo más que nada para darte las GRACIAS!!! Gracias por trasnmitir con tanta claridad, con tanto conocimiento tu experiencia y hacernos disfrutar a todos con ello.

Siempre ma ha apasionado el hombro, pero contigo ha sido multiplicado porque nos pasas tan buena energía que consigues que todavía nos guste más.

Nada más, te mando un abrazo muy fuerte desde San Sebastián (Guipuzcoa) y te deseo lo mejor de lo mejor para siempre!!!!!!!

Espero que hasta pronto!!!!!! Txema Aguirre

Fisioinquiet dijo...

Hola Txema,

Te agradezco mucho tu feedback, no es nada habitual que te hagan a día de hoy comentarios como el tuyo. La verdad que estoy pasando por un difícil momento de mi vida y ha sido un balón de oxígeno.

Un abrazo XXL

Unknown dijo...

Tranquilo!
Como ya te dije te deseo lo mejor y estoy seguro de que los momentos difíciles son un preámbulo para los buenos, buenísimos por llegar.
Te lo digo por experiencia.
Mucho ánimo y otro abrazo muy muy grande XXXL!!!!!! Txema Aguirre