sábado, 14 de julio de 2012

FI A LA MEVA COL•LABORACIÓ AL PROGRAMA “ELS MATINS” DE TV3


Ahir em van comunicar que posem punt i final a la Secció de Fisioteràpia que feia a “Els Matins” de TV3.

Si faig una mica de balanç puc constatar que han estat 4 temporades, 94 programes i tractant temes ben variats: Activitats de la vida quotidiana, Professions, Articulacions, Afeccions, Esports i Aficions.


Vaig arribar a TV3 de la mà de Josep Cuní el 22 de gener 2009, el meu valedor i descobridor al qui li estic molt agraït, i la darrera temporada la confiança i continuïtat me la va donar Manel Sarrau. He tingut el privilegi de fer la secció amb 3 dones extraordinàries: Lidia Heredia, Ariadna Oltra i Helena Garcia Melero, de conèixer un equip humà increïble començant per les hostesses, la gent d’atretzo, maquillatge i perruqueria, dues redactores boníssimes la Fina i la Ruth, tota la resta de membres de la redacció i realització que durant aquests 3 anys he tingut de companys, altres col·laboradors que hem coincidit: el Permanyer, la Laura, el Gallego, el Climent, així com els meus amics de sofà: L’Empar, l’Eloi, en Martí i en Jordi.

I sobretot he pogut veure realitzat un dels meus somnis poder estar en un mitja televisiu de gran audiència per poder mostrar la vàlua dels Fisioterapeutes i que som capaços no solament de fer tractament sinó també de fer PREVENCIÓ, que és importantíssima.

MOLTES GRÀCIES A TOTS!!! Sobretot també als FIDELS SEGUIDORS!!!

Vull que sapigueu que me’n vaig amb tristesa ja que us trobaré molt a faltar, però alhora molt content d’haver pogut viure aquesta aventura del món televisiu que de veritat que ha estat meravellosa.



Com podeu comprovar queden moltes imatges pel record...

No hay comentarios: