domingo, 22 de mayo de 2011

DIVENDRES PASSAT ES VA CELEBRAR LA II JORNADA DE FISIOTERÀPIA DE L'HOSPITAL DEL MAR




Amb una sala plena de gom a gom, de les 8 del matí i fins passades les 8 de la tarda es va desenvolupar la Jornada, enguany dedicada a l'abordatge global de l'extremitat superior.


Començant per d'on provenim veient la nostra evolució com espècie humana, seguint per les diferents tècniques de tractament ja siguin mèdiques o de fisioteràpia als diferents nivells de l'extremitat superior: canell, colze i espatlla. I acabant per l'opinió d'un ex-esportista d'élit professional, relatant-nos les seves vivències envers la fisioteràpia durant la seva dil·latada carrera esportiva.



Per la meva part vaig contribuir explicant: "El tractament de fisioteràpia de les inestabilitats d'espatlla", em vaig sentir molt còmode podent emfatitzar en diferents aspectes ja esmentats pels anteriors ponents, així com afegint-hi la meva aportació i molt ben acompanyat poden compartir taula amb els doctors Fernando Santana i Xavier Mir.Tan sols em resta agrair als organitzadors que hagin comptat amb la meva aportació, i Felicitar als fisioterapeutes assistents, perquè assistint a Jornades com aquesta contribuim en fer més gran la fisioteràpia i ens posem al dia del que s'esta fent en el moment actual. Aprofito per recordar que ja tenim enllestida l'organització de la VII Congrés de la Societat CatalanoBalear de Fisioteràpia, que em podeu veure a la foto al costat de la Presidenta, i que tambe esperem que torni a ser un èxit.

No hay comentarios: