domingo, 12 de septiembre de 2010

L’HIBERNACLE DE LES LLETRES UN ESCENARI ADIENT PER UN PÚBLIC EXCEL•LENT

Ahir a les 17h dintre de les activitats previstes a la setmana del llibre en català al Parc de la Ciutadella, vaig presentar en forma de classe pràctica el llibre “EL FISIOTERAPEUTA A CASA”.





Com podeu veure a les fotografies vaig tenir un públic d’allò més participatiu i aprofito novament des d’aquí per agrair-los la seva presència i espero que els hi hagi estat d’utilitat.







La propera presentació en forma de classe pràctica, serà el divendres dia 17 de setembre a les 18h30 a l’institut d’estudis Llerdencs, a la Plaça de la Catedral s/n- Espai Galerades a Lleida, (veure planell http://www.lluispuig.cat/)

Estic convençut que també ens ho passarem MOLT BÉ!!

4 comentarios:

Unknown dijo...

hola lluis
soc en miquel
he quedat molt be a la foto no creus? jeje
molta sort

Fisioinquiet dijo...

Hola Miquel, has quedat de nassos!per això t'hi he posat.Moltes gràcies per la teva col·laboració desinteressada i ja saps on trobar-me per si em necessites. Una forta abraçada

Jordicine dijo...

Estàs a dalt, Fisioinquiet!

Fisioinquiet dijo...

Apreciat Jordi, això ets tu que em veus amb bons ulls. Una forta abraçada!