domingo, 24 de noviembre de 2013

9è CONGRÉS DE LA SCBF: "JO TAMBÉ VAIG TENIR PELL DE GALLINA..."


Estimada Montse, actual Presidenta de la Societat Catalano Balear de Fisioteràpia, t'haig de confessar que a mi també se'm va posar pell de gallina al veure l'esdevenir del Congrés d'ahir, i m'explicaré:

QUI ENS HAVIA DE DIR....

- Ara fa 9 anys que seriem capaços de fer un Congrés any rere any amb èxit d'assistents i amb grans ponents.

- Que aconseguiriem créixer com hem crescut no solament fent sessions mensuals i un congrés anual, sinó fent tallers, Jornades amb altres Societats, entregant Beques per fer recerca, participant en un Màster....

- Que seriem la segona o tercera Societat més activa de l'Acadèmia de les Ciències Mediques.

- Que fòssim capaços de ser un exemple a seguir com a Societat dins de l'Acadèmia de les Ciències Mediques, un lloc mèdic per Excel·lència i un gran aparador per poder demostrar la valua dels Fisioterapeutes.

Permete'm que faci un símil amb els Castellers, amb tot el respecte que em mereixen i sense que ningú s'ho prengui malament.

Quan vam començar, forem capaços de fer un Castell i sobretot posant-hi uns bons fonaments.

 

Mica en mica hem anat evolucionant i som dels que pensem que sinó millorem empitjorem, que no existeix la fase de manteniment.
Em quedo acollonit que siguem capaços de fer tot el que fem sense masses recursos i per amor a l'art, més ben dit per amor a la nostra estimada professió.
Però el que ens acabem emportant és la recompensa de la feina ben feta, assolint fites dia rere dia que ens fan estar molt satisfets. Ja fa un temps que fem castells de gama alta, enrera queda aquell Castell inicial de la foto anterior, i ahir veient  com estava la sala al acabar crec que equivaldría al de la foto que poso a continuació.

 

Estic convençut que seguint amb aquesta IL·LUSIÓ que crec que és la clau, malgrat  les adversitats i les dificultats del moment que estem vivint, serem capaços de seguir progressant i fer un Castell com el següent en el proper Congrés.A més será el 10è i l'hem de fer MOLT GROSSA!

 

Em sento orgullos de formar part d'aquest Gran Equip que lideres Montse i que per a molts anys!!!
Sou molt grans: Yolanda, Jessica, MªAngeles, Rosa Mª, Elena, Montserrat, Fidel, Anna, Laura, Alicia i col·laboradors varis...

1 comentario:

Montse dijo...

Ahir i avui tinc "La pell de Gallina" Gràcies per les teves paraules però ja saps que sense el treball plegats no haguessim aconseguit res, sempre hem estat i hem aocnseguit a la SCBF un molt bó DREAM TEAM!
Hem aprés molt junts, però em quedo amb la humilitat que treballem i amb la il.lusió que ho fem!
Paraules d´ahir les recordo i em fan emocionar; paraules d´un congressista "sempre que vinc a la SCBF em sento com a casa..." m´encanta, sempre el nostre repte és que la societat científica fos una cosa de tots i que junts tots els fisios i entitats que tenen a veure amb la fisioteràpia, sumessim... i d´això hem d´estar molt orgullosos, sempre ho hem tingut molt clar. VOLEM SUMAR I FER LA FISOTERÀPIA ENCARA MOLT MÉS GRAN
Gràcies Amic, gràcies company, gràcies Vicepresident!!