lunes, 4 de abril de 2011

CONGRÉS A VALÈNCIA ACCIDENTAT, PERÒ BEN SALVAT!!!!


El dijous passat a la nit vaig viatjar a València amb cotxe, conjuntament amb els meus bons amics i companys de fatigues Dr. Potau, l'Enric i el Ricki, per poder l'endemà estar realitzant les nostres ponències al II Congrés de l'AETEMA (Associació Espanyola de Terapeutes de la Mà i Extremitat Superior. La nostra sorpresa va ser quan al parar a fer un entrepà sobre les 23h30 de la nit a l'àrea d'autopista de Benicarló ens van buidar el cotxe (Ordinadors, equipatge, documentació....), o sigui que aprofito aquestes quatre ratlles per prevenir a la gent de que vagin amb molta cura si paren aquesta àrea o la següent o l'anterior, la perillositat que tenen donat el que ens va dir la policia nacional quan vam realitzar la denúncia del nostre robatori, que cada dia cursen unes quatre o cinc denúncies alguna de les anteriors àrees esmentades.

Va ser la primera vegada que em vaig trobar amb una situació semblant, que et sents com han violat la teva intimitat i t'han pres una documentació que ells no la faran servir per res i a tu et deixa descol·locat per un quan temps. Amb aproximadament una hora i mitja el mateix divendres vaig preparar allà amb l'ajut d'un ordinador dels organitzadors la meva conferència, per tal de poder salvar la meva presentació i els meus companys també van haver de fer virgueries per tal de poder realitzar les seves. Crec honestament que ens en vam sortir amb nota donades les circumstàncies en què ens trobàvem, almenys així ens ho van manifestar els assistents.

Ens en sortirem d'aquest mal tràngol que hem patit, però la veritat és que se'ns fara difícil de païr a tots.

Bé, felicitats als organitzadors del Congrés per la seva invitació i pel bon esdevenir del mateix.Ara tant sols ens resta seguir endavant i passar pàgina el més aviat possible.


2 comentarios:

A peu coix. Núria Sagués dijo...

Caram Lluís, sort que només va ser un ensurt i vau tornar sans i estalvis a casa!

Fisioinquiet dijo...

Apreciada Núria, tens tota la raó!