La comunicació és
fonamental en les nostres vides. En el món de la fisioteràpia la comunicació amb
el pacient hem de procurar que sigui un èxit: escoltant-lo, respectant-lo i
generant una bona empatia, i alhora procurant
ser el més entenedors, objectius i realistes possibles.
Aquest és el
repte que ens em marcat quan ens vam plantejar fer aquest curs, és per aquest
motiu que l’hem dividit en 3 blocs:
El
tracte interpersonal
El
tracte professional
Desenvolupament
del negoci
En quan al tracte interpersonal es respondran
preguntes com: com haig d’actuar davant dels meus diferents tipus de pacients? Què
puc fer perquè existeixi una comunicació fluida amb els pacients? Com
generar-li confiança i millorar la nostra empatia?
En el tracte professional es respondran
preguntes com: Quines són les possibles trajectòries a seguir els
fisioterapeutes? Quines són les 7 fases del fisioterapeuta i las 3 claus
d’èxit? Com podem millorar el treball en Equip?
En el desenvolupament del negoci es
respondran preguntes com: Quines podrien ser algunes estratègies per donar-te a
conèixer i poder créixer? Com dissenyar la teva consulta?
No hay comentarios:
Publicar un comentario