miércoles, 26 de noviembre de 2014

Xè CONGRÉS DE LA SOCIETAT CATALANO BALEAR DE FISIOTERÀPIA

Dissabte passat vam fer Història! Desè Congrés, 10 anys, i seguim amb la Sala plena.




No tinc paraules per descriure el munt de coses que em van venir al cap quan vaig entrar a l'auditori de l'Acadèmia de les Ciències Mèdiques de bon matí: emoció, alegria, satisfacció, il·lusió, felicitat, joia, goig,plaer,.... sobretot quan em venen al cap el munt de coses que hem portat a terme: sessions científiques, tallers, Cursos, Congressos...


Enguany va ser un Congrés de gran nivell científic i que anava dedicat integrament al món de l'esport. Va ser un dia molt emotiu i trepidant on vam acabar recordant alguns dels moments viscuts mitjançant un vídeo resum d'aquets 10 anys d'història.

També cantant tota la Junta actual una cançó que vam escriure el meu germà en Jordi àlies "Puig Petit" i un servidor, que resumeix perfectament qui som? que fem? i què volem fer?...


Va ser genial, em vaig emocionar!  Moltes gràcies EQUIP!
 

No hay comentarios: