viernes, 6 de febrero de 2009

EL LLIT I EL COIXÍ S’HAN D’ADAPTAR A LA PERSONA.... I JO CADA DIA M’ADAPTO MÉS A LA SECCIÓ


Com aquell que no va la cosa, ja ens trobem al tercer programa i seguim amb el tema: Com dormim?
Abans d’entrar en el tema en qüestió les preguntes dels telespectadors, avui ja estic menys tensionat. Tot seguit, cap al tema amb la Lídia i en Josep. Penso que estem aprenent a combinar en la seva justa mesura, el sentit comú amb el saber científic.
Crec que estem aconseguint una secció interessant i alhora divertida, i això ho hem de mantenir. I dic això pels comentaris que m’arriben de la gent: ei! riem molt i alhora és de gran ajut el que dieu, aquests temes que tracteu són molt quotidians, seguiu així que ho foteu prou bé....
Bé, com diu aquell: “cal assolir el punt just de rigor i humor, per tal de generar l’expectativa adient dia rere dia” i això s’ha d’anar treballant. Procurant de cada tema escollit, mostrar el més gràficament i didàcticament possible, la seva problemàtica i com evitar-la.
La veritat és que poder presentar els diferents temes amb l’ajuda de la Lídia i en Josep, que tenen ambdós un bagatge envejable i alhora una gran predisposició, facilita l’esdevenir d’aquesta secció.
Per la meva part, cada dia em sento millor, però no per això em relaxaré i baixaré la guàrdia, seguiré fent honor al meu pseudònim de “Fisioinquiet”, en aquest cas més inquiet que mai.

Podeu veure el vídeo, cliqueu: (http://www.tv3.cat/videos/1016239 )

No hay comentarios: